ÁTTEKINTÉS

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest XIII. kerület, betanulás után home office lehetőség

FELADAT:

Alkalmi munkát keres? Jól beszél angolul, öregségi nyugdíjas jogviszonnyal rendelkezik, és magas szinten ért a Microsoft Office programokhoz? Netán van tapasztalata vállalat-irányításban, fuvarszervezés-számlázás-beszerzés területen? Akkor Önt keressük! Cégünk irodavezető helyettesét keresi, akinek feladatai az alábbiak lesznek:

–     Számlák és szállítólevelek kiállítása, módosítása
–     Bejövő megrendelések feladása, koordinálása, után követése
–     Megrendelések leadása és kapcsolattartás beszállítókkal, logisztikai partnerekkel
–     Termék cikktörzs és készlet karbantartása

FELTÉTELEK:

– Érettségi
– Szakmai tapasztalat: 1-3 év
– Nyelvismeret: Angol középfok
– Microsoft Office magas szintű ismerete (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
– Precizitás, megbízhatóság, szorgalom

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

– Vállalat irányítási rendszerekben tapasztalat és jártasság (Novitax)
– Ügyfélszolgálati / logisztikai / beszerzői munkatapasztalat
– Azonnali kezdés

MUNKAIDŐ: Alkalmi munka

BÉREZÉS: nettó 2500 Ft/óra

JELENTKEZÉS FORMÁJA:

Jelentkezni az oneletrajz@nyugimelo.hu címen az önéletrajza csatolásával tud, valamint személyesen az irodánkban. Levele tárgya OIL-VEZ legyen!